dream until your dream comes true

Haajhaj! Skriver bara snabbis vad som hände igår för jag e så jävla trött hahah .. igårkväll stack iaf jag lina o lovisa till josse dit de kom massa trevligt foolk! Va där ett tag o sen stack vi ner till stan på efterfest , följde lovisa hem vid 3-4 eller nått o sen va väl jag o lina hemma vid 6 typ. Tvättade bort sminket o lite sånt , sen sov vi på min feta matta för min säng va renbäddad så ville inte sova i den?! .. ae de va en bra idé just då iaf hahah! Låg där i 2 timmar sen la vi oss i sängen endå ... vaknade väl vid 11 sen igen eller nååått. Sen palla vi inte gå upp så låg där till typ klockan 2 hahah! Gick upp o sminka oss o sen tog vi en liten runda med hennes moppe o sen körde hon hem .. satte mig vid datan lite o sen körde jag o hämta lina igen vid 9 hihi , vi körde ut till stranden men de va ju sviinkallt så vi körde hem typ direkt igen! Efter de har jag inte gjort så mycke .. suttit vid datan o tänkte hoppa in i duschen nuu :) Hörs väl imon , nattinatt♥


Kommentarer
Postat av: Lina

tyckoooor oom daajj fiijaa! tack o förlåt för igår<3

2011-04-17 @ 23:41:15
URL: http://rightaboveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0