everything is never as it seems


förra sommaren!
Gookväll! Har nyss kommit hem till pappa typ, stannar här hela helgen eftersom det är hans helg eller fan man ska säg ..haha , idag vaknade jag vid halv 10 iaf, fiifan va skönt! hehe , började inte föränns 11 för första lektionen va inställd. Sen gick jag hem , hann precis byta om till mjukiskläder innan mamma kom hem o sa att hon skulle till halmstad .. på med vanliga kläder igen o in till halmstad, hon släppte av mig på eurostop o jag köpte två tröjor hihi. Sen kom hon o hämtade mig igen o sen körde vi hem .. eller nae, hon släppte av mig hos mormor! satt där o smakade lite på hennes chips/godis/choklad innan hon kom .. de va helt ok! hahah , sen gick jag hem o packade o sen kom pappa o hämtade mig! sen fick då jag köra till shell , där vi hyrde film o sen fick jag köra igenom den jäävla korsningen där blinkljusen inte e på!! hahah , sen gick vi ut o kollade på min fiiiijna moppe!!!!! har fått tbx den nu eftersom den varit på lagning innan hehe. iiiiiih skit glad!! nu ska jag köra o hämta min solstråle .. inte träffat henne på skit länge känns de som :(( blir bamsekram! hahah, vi kör nog ut till donken o käkar lite glass. möms.
Hörs kanske senare puss!♥

Kommentarer
Postat av: Lina

naw så kärleksfulla vi e du o jaaah!!! <3

2011-04-01 @ 21:21:16
URL: http://rightaboveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0