I'll fly away on a trip to your heart

Halloojsan! Nu va de riktigt längesen jag uppdaterade asså .. men har typ bara pluggat o fyllt år så inget kul :):) fick sitta o plugga på min födelsedag .. inte kul. Igår va vi på förfest hos jonte , träffa massa trevligt folk o sen åkte vi tåg till ängelholm , ibiza där vi dansa o hade kuul!:D Sen blev lina puttad i en fucking pool som dom hade där inne, (va jävligt osmart o ha en pool asså?!) så då fick vi åka hem för hon frös ju ihjäl typ. Sen låg vi o snacka lite o sen somna vi .. hahah så sjukt trötta vi va!
Vaknade vid 12 o gick ner o hämta mackor, juice o nån banankaka med grödde. mumms. Satte oss på balkongen o stekte med de, fan va skönt! o nu ska vi börja fixa oss , eller jag ska fixa mig .. lina sitter o sminkar sig jämte mig i soffan haha! Såååå jävla glad jag e , nu ska jag o lina va ensamma hemma hos mig i en vecka IIIIIH!! Men nu ska vi göra nått med våra liv , hörs kanske senare pööss♥


Kommentarer
Postat av: Lina

asså finner inga ord på hur jäävla fucking bäst vi

2011-04-09 @ 18:21:53
URL: http://rightaboveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0