nothing in this world can stop us tonight

Haallojjsan! Igår kom lina till mig åsså gjorde vi lite muuuffins , dom e sjukt goda asså? haha, sen körde vi ut lite grejer till stugan eftersom vi skulle sova där o sen tog vi moppen till halmstad .. hehe. Va inte kallt på ditvägen men blir ganske långtråkigt o bara sitta där bak menmen!! Sen kollade vi på Water for elephants, riiktigt bra va den faktiskt! Vet inte hur många gånger vi satt o sa "faaaan va snygg han e" asså hahah! Sen va de bara o sätta sig på den jävla moppen igen, frös som in i helvete .. sen in i stugan som inte va så mycke varmare precis. Tur att man hade sovsäck iaf, tänkte bara ta en filt först för de va så varmt :):) eheh , men somnade vid 3 iaf när jag fått igång värmen i fötterna!
Vaknade väl vid 11 idag .. lina körde mig hem o sen har jag bara duchat o lite såå! Sitter här o målar naglarna men jag kan fan aldrig hålla dom still tills de torkat?! hahah .. ska börja fixa mig snart iaf hade jag täänkt. Ikväll drar jag, lina&lovisa hem till josse dit de kommer lite folk! trevligttrevligt :D Vi hörs imon pöööss!♥


Kommentarer
Postat av: Lina

I LOVE YOU MY KNASIGA VÄN <3

2011-04-21 @ 19:31:25
URL: http://rightaboveit.blogg.se/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

kul<3

2011-04-25 @ 00:18:22
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Lina

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAH

2011-04-25 @ 17:37:13
URL: http://rightaboveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0