they say that some things are too good to be true

Gookväll! Har suttit vid datan nu nån timme kanske .. haha, jag o lina stack till några av hennes släktingar typ! Så sjuuukt söta kusiner o hundar hon har ... vill också ha sånna söta små kusiner :( Efter de stack vi o käka lite pommes på donken o sen in på maxi o köpte lite grejjer till kvällsmaten! hahah , känner mig fan lite vuxen asså. Vi satte t.om igång tvättmaskinen idag vid 1 kanske , tog dog dock inte ut den igen föräns vid 6 menmen. Sen körde jag hem henne en liten stund men nu e hon påväg hit igen! Hör moppen utanför nu fan haha! Får se vad som händer ikväll , e jävligt trött typ.. kanske lovisa kommer hit en liten stund sen hihi! Blir inga bilde rpå bloggen nu på ett tag .. tror jag inte iaf. Glömde säga till att internet dampade på min data innan dom stack utomland så har bara min bärbara :( blöeh, haha! Puuuss♥


Kommentarer
Postat av: lina

första dagen på en hel vecka!!! iiiihihi började mkt bra!

2011-04-10 @ 02:13:38
URL: http://rightaboveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0