I just can’t imagine me without you


Heejsan! Igår stack vi o köpte tacokrydda på konsum , jag lina o lovisa! Fick ta de cyklarna som fanns typ. HAHA!pallade inte gå så .. sen gjorde vi tacolåda som blev riktigt god! Sen satt vi mest o snacka om fredes , skratta som fan asså hahah .. sen kom phille o va här en liten stund också o sen körde dom hem vid 2 kanske? då gick jag o lina o duschade o lite såå, städa! Va väl klara typ vid halv 4 hahah o då somna vi ganska snabbt:) 
 Sen idag vaknade vi vid halv 11 , lyser in som fan i de rummet asså. Käka frulle o kolla på disney channel .. (y sen stack hon vid 2 för hon skulle på nått kalas o då kom lollo hit så stack vi ner till stan o köpte glaass:D känns fan som sommar då! haha , va längesen vi träffades så de va fan på tiden också . Satt där o snacka i några timmar sen stack vi hem till mig igen o sen kom lina hem hit också! Snacka lite tiiill o sen stack lollo hem o då börja jag o lina göra lite mat. Köttfärssås på burk o snabbmakaroner .. studentmat för henne, vardagsmat för mig! hahah! Nu sitter vi o kollar på tv , men ska dra till konsum o köpa lite gotteligott nuu.. hehe.
Hörs kanske senare!♥


Kommentarer
Postat av: lina

STUDENTMAT HAHAHAHHAHAH åh din jävla gris tihih. btw du borde ta sånglektioner................

2011-04-10 @ 20:05:57
URL: http://rightaboveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0