I'll keep you locked in my head until we meet again

Tjoolahoppp! Asså känns inte som att de e måndag fan? Känns som helg fortfarande hahah , nog bara för lina e här. Idag började jag 8 .. lina låg kvar 2 timmar vilket kändes jäävligt orättvist att hon fick sova!! Hade spanska o sen åkte hela klassen + en eller två till klasser till hässleholm .. skrev fel innan, skrev ängelholm heh. Bussen va heelt full o vi kom ju sist så hanan fick sitta med nån handy o jag fick sitta med en lärare .. lovisa o klara vettefan asså! hahah , kunde vatt roligare. 1,5 timmar buss. Sen kom vi till hässleholm o fick lite namnskyltar oså?! va massa gamla politiker där , så jävla otrevliga! Sen stack jag, hanan, lovisa o klara o köpte glaass o sen fick vi sitta i 2 timmar o lyssna på massa politiker som pratade. Fyfan va drygt. Somnade typ 4 ggr så tog hanan bilder på mig. menmen e de så hon vill ha de så:) hahah , sen tryckte vi in oss i bussen snabbt denna gången så jag o hanan fick sitta tsm hihi. När jag kom hem hade lina tagit ur diskmaskinen, sååå duktig! Sen fixa vi ihop en inköpslista o körde moppe till maxi o handlade! Idag blire fläskfilé, beasås o klyftpotatis som vi håller på o gör nuuu. Va o hämtade en skräckis hemma hos lina också som vi kanske ska kolla på sen om vi vågar .. körde även förbi o kolla på de finfina pippi-hästarna vid diab där de tydligen skulle va cirkus? ajjah . Nu sitter vi o kollar big brother .. som suger, haha men vi hörs kanske senare byyye♥


Kommentarer
Postat av: laaaaajn

aaaaw hesta pollarna!! fan va gooooud kvällsemat!! bara de värsta kvar... diska... jjajaja skräckis ikväll it is !! weeeeho party

2011-04-11 @ 19:54:13
URL: http://rightaboveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0