what are words if you really don't mean them


Haajhaj! Shitt sån chill dag de varit idag , tummen uuupp (Y) Kom till skolan vid 9 o slutade 2 , de enda vi gjorde va att sitta o lyssna på massa 3or som hade gjort projektarbete. Blev typ skit nervös .. kommer aldrig palla de , 100 timmar?! omg. ajjah , sen kom jag hem o då va lina hemma för hon hade stuckit hem från skolan. Åt lite o sen somna vi fan i soffan? haha gött som faan! Vaknade vid 6 igen kanske .. tänkte att vi nog behövde äta nån kvällsmat, efter typ 40 min tog vi moppen o körde ner till roffes o köpte en kebabrulle som vi dela på. Stack inom torghallen o köpte lite smått&gott åsså! Sen käka vi de + bråckoli (stavas de så?) .. sen har vi bara suttit i soffan o kollat tv typ! Fyyyfan va rädda vi blev nyss . Satt o kolla nått jävla brott/mord-program sen lät nått i fönstret bakom mig .. fuck som vi hoppa till eller hahah! Båda känner sig helt jävla sjuka typ så ska nog inte va uppe såå länge till , men vi hörs väl imon gooonatt!♥


Kommentarer
Postat av: laaajn

fan va vi sov hahah........ synd du e sjuk idag min vän........... krya på dej;););););)

2011-04-13 @ 13:27:10
URL: http://rightaboveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0