each day's a gift and not a given right


Goodkväll! Igår somna vi nog ganska sent.. runt 1 kanske? Va typ skit rädda så sluta med att vi sov med en stor trä-buddah eller nått skit i sängen (y hahah , kände mig typ skit trött o lite febrig när jag vaknade idag så lina sjukanmälde mig vid 8 på morgonen o sen somnade vi om o vaknade igen vid halv 1 o sen har vi mest chillat typ! Cyklade ner till mormor o hjälpte henne med att skriva en grej på datan. Sen stack vi till torghallen o köpte lite mat , sen hem igen.. jag börja plugga på svenska-provet o lina gjorde mat (lax, potatis, borderlaisesås(?) o bråckoli) skit gott, bra jobbat lina!!! Sen duscha jag o nu väntar jag på att lina duschat klaart! Sitter o kollar på Arga snickaren , så jävla sorgligt de e eller? buhu . Ikväll ska jag fan sova tidigt, e fortfarande skiiiit trött även fast jag sov så länge + att jag somnade när jag pluggade 1 timme typ? herre gud. nått fel asså. hahhah! Ae nu ska jag läsa lite bloggar o annat viktigt , hörs imon - godnatt!♥


Kommentarer
Postat av: laaajn

HAHAH VIIII?????????????? de va fucking du som först kräla på golvet i tvrummet o sen sprang runt med buddahn te min sida av sängen HAHAHAHAHAHAH

2011-04-13 @ 21:09:10
URL: http://rightaboveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0