I will not make the same mistakes that you did


Haaallow!!! Va ett tag sen jag uppdaterade nu men så blire när man har ett hus för sig själva asså ...... hahah + massa pluuugg. Igår hade jag iaf skola som vanligt o vi fick reda på resultaten från no-provet .. fan va glad jag bleeeev!!!!!!!!! Klarade de med ett halvt poäng. yeees. På kvällen stack jag o lina o köpte nån äcklig sås för de sista pengarna .. shitt, inte änns råd till mat längre? hahah fattar inte vafan vi gjort med alla pengar asså?! ajjah, sen käka vi o sen stack vi ut lite med larsans cykel, panta burkar o cykla rundor typ , sen vid 10 cykla vi till blerina o hämta henne o sen cykla vi vidare till pappa o hämta nån madrass som hon skulle låna.. sen cykla jag o lina runt lite tiill o sen stack vi hem vid 11 typ .. kolla nån blod-krigar-film o käka nått onyttigt o sen gick vi fan o la oss? haha , gööött!
Idag vakna vi vid halv 11 o gjorde mannagrynsgröt, kolla tv ett tag för o dröja ut på tiden typ .. sen va de dags o börja storstäda hela fuucking huset för idag kommer mina föräldrar hem igen .. veckan har gått för fort asså:(! Tog kanske 3-4 timmar o städa hehe .. så jävla skönt när vi va klara elloor. Sen belönade vi oss själva med att göra dubbel sats chokladmuffins hihi. myyycke goda! , gjorde lite grädde till de ocksååå så pörfekt! Nu sitter vi mest o latar oss i soffan, finns verkligen inget o göra?!? såå jäävla uttråkade vi e. får ta o lyfta på rövarna snart asså! Hörs kanske senare byyye!♥


Kommentarer
Postat av: laaajn

ASSSÅ DITT FUCKING KALLE ANKA ÄCKEL SOM SITTER O FUCKING VISAR MEJ DITT FUCKING BLOOOD JAG SPYYYYYYYYYYYYR UPP DEN FUCKING MUFFINSEN

2011-04-16 @ 19:20:38
URL: http://rightaboveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0