you got something that I like but I might regret it

Godkväll!! vatt med ballen idaaag ,börja med att vi satt o kolla massa gamla bilder på min data ..... fina! käka lite av dom goda muffinsarna som jag o lina gjort o sen gick vi ut o gick en ganska lång runda .. vi har alltid så jävla mycke o snacka om varje gång vi träffas asså hahah! Sen stack vi ner till stan o köpte en kebabpizza som vi tog med o åt hos mormor, åt upp den som om vi aldrig sett mat förut typ. fyfan va gottt! Kolla lite tv oså, sen stack vi hem vid halv 11 ungefäär .. sen dess har jag typ bara suttit vid datan, eller datorerna?! på min ena funkar inte internet o jag blev skit sugen på o spela sims helt plötsligt så satte på båda hihi. Fast sims va inte lika roligt som jag kom ihåg de så sket i de .. satt o snacka sommarminnen med julle istället heheh , vill ha sommar nuuu!!:(( fuck asså. Ae nu ska jag juuumpa in i duschen o sen sova , naaaattti!♥


Kommentarer
Postat av: Lina

mmmm så goda muffins!!!

2011-04-19 @ 02:08:18
URL: http://rightaboveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0