you've got that smile that only heaven can make


Idag vaknade jag vid 10 , pappa kom in o väckte mig .. eller nae , vaknade vid 9 för lina smsa :):) haha! pappa kom in o trodde att han väckte mig vid 10 iaf ! låg kvar ett tag o sen gick jag ner o åt frulle .. sen gick jag upp o packa ner alla mina grejer som låg överallt i hela rummet, seriöst! hahah , sen va de bara o trycka på 2 feta väskor o en stor påse på moppen. jippie o köra med de genom korsningen själv sen liksom , panik typ! haha , sen packa jag upp allt o sen la jag mig i soffan o lata mig med lite glass! Blev sugen på o spela sims sen helt plötsligt (?) hahah .. men så hittar jag inte den första skivan för jag måste installera allt:( skiit. Men ska jumpa in i duschah nu o sen göra spanska läxan hehe , hörs kanske senare!♥


Kommentarer
Postat av: Lina

haaaaaaaaaaaaaaaaaha där fick du

2011-04-03 @ 19:32:00
URL: http://rightaboveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0