every part in my heart I'm giving out


hahah min coola lillebrorsa på julafton!♥
Haallojj!! Va ett tag sen jag uppdatera nu .. va nog i förrigår jag va med lina iaf .. haha , hade fått tbx min moppe så va ju tvugna o testa den lite hihi. Körde runt lite , skulle till donken o köpa glass men så träffa vi några som va påväg till stationen påvägen som precis hade köpt ett helt paket med sanwish haha! så vi fick en varsin , blev lite pommes på donken istället mömselimöms. Känns som att jag äter där varje dag asså .. menmen , satt där lite sen körde vi runt lite bara. Kom hem vid 12 -halv 1 trorja .. frös som in i helvete så hoppa in i duschen. Sen somna jag!
På lördagen åkte jag, pappa, issa & måns in till halmstad o gick runt lite, va ju såå jävla gött väder! typ 15+ så de va myysigt! åt på nått café o glodde lite i affärerna. Sen körde vi nått ärende o sen började måns bli lite gnällig så vi körde hem , haha .. sen körde jag o lina lite mööppe igen! så sjukt jävla härligt asså, utan vantar också! hihi. Körde till maxi där vi köpte vatten? hahhah , muggarna va slut till vattenmaskinen .....! sen va jag bara tvuuungen att köpa en glass på donken också haha , sen satt vi o snacka lite med emilia o sofie som vi träffa där o sen körde vi hem .. halvtimme senare fick jag hänga med pappa, issa o måns hem till olle där de va lite folk typ. Åt där o sen ringde jag ballen o gick en liten runda med henne. Va fan evigheter sen jag träffade henne .. haha , synd att vi inte hinner träffas så mycke längre men vi vet alltid var vi har varandra endå liksom! Gick o snacka massa o sen hängde hon med till olle en liten stund , käka marängswiss (?) o sen följde jag henne hem. Issa o måns hade redan kört hem så jag o pappa gick hem när jag kom tbx. Hemma lite över 12 kanske? Kunde inte sova så satte mig vid datan o kolla lite bloggar .. haha , somna väl nån kvart senare ......
Helvete va långt detta inlägget blev då .. gör ett till inlägg sen om vad jag gjort idag istället höhöh pööss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0