you know me inside out

Tjooosan! Skolan va tråkig idag, va trött som fan o ville bara hem typ? hahah , hem o sova. Fick sitta i 2 timmar o vänta på att få göra ett speaking test på engelskan i 20 min .. kändes ganska onödigt faktiskt. Kom hem o skulle plugga på idrotten men så somnade jag istället. Fattar inte varför jag e så trött asså? Eller ah , gick upp o hängde upp min tvätt halv 5 inatt .. va nog lite lost då asså! haha ajjah, sen körde mamma mig ner till stan för de regnade så träffade jag lovisa, lina o josse på cecilias! Planerade lite oså inför helgen typ .. sen stack jag till mormor o hjälpte henne med datan o sen körde hon mig hem hihi. Skulle plugga på idrotten igen , men somnade igen haha! Sen duscha jag o nu ligger jag i sängen o ska plugga igeeen :):) mitt internet funkar inte på min data så blir inga bilder ..  vi hörs imon , nattii!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0