du är vacker som du är, du måste vara som du va.

Blev ändrade planer .... jag e så jävla lat så pallade inte fixa mig eller dra ut , så söta lina fick sticka ner själv till torghallen o handla HEHE!♥ hon kom iaf hit sen o vi kollade nån helt cpe film som vi inte fattade ett skit av där dom typ sprängde råttor ?! hahah , mysigt! Sen fixade vi lite med sommarjobb som vi ska söka till oså :):)
Blev inget väla imon men förhoppningsvis på söndag så får väl göra klart svenska arbetet imon då så jag inte sitter med de sista dagen sen .. brukar alltid lyckas med de asså!
 godnatt!♥


Kommentarer
Postat av: Lina

ALLA BORDE HA EN VÄN SOM DU MIN SOCKERBIT ♥

2011-02-26 @ 02:02:32
URL: http://rightaboveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0