En vän är en själ i två kroppar


till min sockerbit.
nu när jag ändå sitter här och fixar o trixar lite med din design på bloggen, så tänkte jag passa på o skriva ett litet inlägg till dig min kära vän! Vi har känt varandra nu ett bra tag du o jag, sen 4an ungefär. Alltså ca 7 år. Rätt så lång tid faktiskt! Vi har väl aldrig varit såhär tajt-tajt innan precis, men vi har alltid varit kompisar de där 7 åren och vi har "lekt" med varandra osv.. Men nu helt plötsligt, har vi verkligen hittat varandra! Vi är lite som karlsson på taket o lillebror asså! Vi samma humor typ, samma smak(på de mesta...) osv. Det är så skönt att ha dig som kompis fialus, du förstår mig verkligen bra, och du vet hur du ska göra för o pigga upp mig, ärligt.. du e faktiskt expert på det. Vi älskar båda två att hitta på sjuka äventyr, t.ex jag menar.. vemfan kommer på att sova i en källare mer än vi?!?! Så ja, vi har en del minnen ihop nu efter de här 7 åren. När vi cyklade till maxi, och på hemvägen blåste de för mycket och du kunde en "genväg" som tog ca 2h längre än den vanliga vägen, eftersom vi cyklade vilse.. när vi körde moppe till ängelholmsdjurpark och käkade kyckling och potatissallad, sen spenderade vi dagen i ängelholm på dom där jävla statyerna, då du tvungen skulle ta kort på mig och han gubben i affären kollade på mig när jag satt där, precis som om jag vore cp.. det allra största minnet var väl när vi umgicks med våra två andra kompisar, och de "spökade" i din pappas hus, sjukt jävla läskigt! Varje gång vi plågat oss själva genom att köra moppe när de är iskallt ute, frysit ihjäl men ändå gjort om de. Frysit ihjäl, ja de gjorde vi ju typ i din mormors SOMMARstuga när vi skulle tvunget sova där mitt i vintern... När jag skulle sova hos dig och inte hade några grejer med mig, jao då vare bara o ta vad som fanns, din mormors gamla nattlinne, sooo säxi... Hahah, ja de där var bara ett litet smakprov på alla störda minnen vi har ihop! Det som är så bra med dig fia, är att man kan alltid vara sig själv med dig, och du tycker fortfarande om än! Och jag har så förbannat kul med dig!! Du har blivit en mycket viktig person i mitt liv nu, och jag skulle aldrig ha råd att mista dig nu!! Vi har ju sånna jääkla planer för framtiden nu asså, fyfan va livet ska bli bra! Fialialus, min sockerbit, solstråle.. i loooove you lilla råttan ♥

/ din mycket oseriösa kompis.


Kommentarer
Postat av: fia

aaaw sockerbiten!!!!♥ fan va mycke sjuka minnen vi har asså HAHAAHA o mer ska de bli! framtiden kommer typ bli bäst om vi får bestämma?! HAH, så jävla skönt att man kan va sig själv med dig också .. vi e konstiga båda två så blir perfekt liksom (y

2011-02-27 @ 18:09:08
URL: http://readytomakenice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0