Ooh na na, what's my name

♥ Dag 1 – Presentera mig själv.
Jag heter Felicia Axelsson, fast mer kallad Fia o är 16 år .. fyller 17 den 7;e april. Har tydligen jävligt mycke fantasi enligt andra, vill alltid hitta på lite konstiga grejjer kanske .. skit rolig humor, säger lina! hahah, jag bor iaf i Laholm o går första året på samhällslinjen på Osbecksgymnasiet. Ehm .. jag har inga riktiga syskon, men fick en lillebror den 7;e november , så inte så länge sen!
Mina föräldrar är skilda sen jag va typ 5-6 år eller nått o jag e väl hos pappa nångång varannan helg, annars e jag hos min mamma eller mormor. På fritiden brukar jag träna o va med kompisar , älskar att fota o köra moppe ocksåå! Jag har två hundar som heter Låffe o Eddie, två marsvin som har lite olika namn typ .. fluffy, kossan, ängla, rakel hahah! ah fan kan jag mer säga? HAHA, beroende av läppsyl............?

Kommentarer
Postat av: Lina

HAHHHAH BEROENDE AV LÄPPSYL JAG DÖR. den va bäst, så rolig humor du har fia!!!!;)

2011-02-26 @ 13:37:32
URL: http://rightaboveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0