put your hands up

Hann inte blogga mer igår o glömde ju även den där dag listan men ajjah, kanske gör den idag istället om jag pallar. Igår va jag med lina , började med att vi körde runt lite med moppen o sen stack vi hem till min mormor o käkade sånna runda potatisar med bearnaiesås(?) , sen fick vi idén att sova i mormors källare så då gjorde vi de .. hahah , vi kommer alltid på nått fucking ställe att sova på asså! Va ganska skönt o sova där endå, fanns inga fönster i de rummet så de kändes väl lite fängelse typ?! Men tyst o jävligt mörkt :):) Sov till 11 som vanligt o sen körde hon mig hem .. ska försöka plugga lite svenska nu o sen blire nog att träffa lina ikväll igen! Hörs senare♥

Kommentarer
Postat av: Lina

HAHA så jävla roligt asså!! du nämnde inte kinesfilmen juu ;)

2011-02-25 @ 13:33:07
URL: http://rightaboveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0