för dig ska jag göra det tusen gånger om


Då va man nyss hemkommen från skolan, eller har hunnit äta macka med oboy också (y .. skönt att första skoldagen e avklarad, fyfan va trött jag va! typ sovit 5 timmar eller nått inatt, kan inte sova när jag går o lägger mig så tidigt asså. Imon är de sovmorgon iaf så de e gött!! Ikväll ska jag på gympa med tjejjorna vid 6-7, har inte tränat på hela lovet hahah, jag o lina har typ fettat oss hela lovet så nu får vi fan börja träna igen! Funderar på o kanske sova nån timme nu innan gympan , men vet inte om jag vaknar igen då?! Kanske ger mig på den jävla hyllan som jag köpte på ikea igår, testade igårkväll men de gick inte så bra .......
ha de bäst så höörs vi senare!♥


Kommentarer
Postat av: Lina

HAHAHAHAHAHA lycka till med hyllan.

2011-02-28 @ 16:47:00
URL: http://rightaboveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0