whenever they say you can’t, take the T off


.. heelvete va de blåser ute?! stooorm. Idag började jag iaf 8, skrev svenska grejjen i 2 timmar som gick ganska bra tror jag! Efter de hade vi typ 3 timmars rast så då gick jag, hanan o lovisa o köpte en daimtårta :):) mumsmums. Sen kom lina till skotten o hängde med oss till skolan en liten stund, lärde henne spela skippo hahah toppen!! Kom hem vid halv 4 trorja .. åt o bokade klipptid!! wow typ, så jävla stolt jag e över mig själv? hahah, har inte ringt o bokat innan för jag skämde ut mig förra gången jag ringde o skulle boka, o mamma vägrar o göra de åt mig?! Sen pallar jag inte sitta där i 3 timmar ... men lina har lovat o följa med så går nog snabbare denna gången;) Sen va de gympa 5-6 med lollo & lovisa , o nu ligger jag här o kollar på tv .. ska väl börja dra mig mot duschen innan någon annan duschar o tar slut på varmvattnet (a hehe.


Kommentarer
Postat av: Lina

asså fia det stog typ SKIPBO på kortleken??? HAHAH jappjapp jag lovar o svär. Allt för dej min lilla sockerpudding.

2011-03-10 @ 21:54:44
URL: http://rightaboveit.blogg.se/
Postat av: Lina

plus den bilden e sååååååååå dej o mej

2011-03-10 @ 21:55:10
URL: http://rightaboveit.blogg.se/
Postat av: fia

seriöst? ...... HAHAHAH men de heter endå skippo vettu!!!!!!

den e såååååååå oss

2011-03-10 @ 22:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0