I won't shed a tear for you


hahah, mitt o hanans favoritämne!♥ iaf mitt .......
Skrev nyss ett inlägg men de råkade sååklart försvinna för jag råkade trycka lite fel heheh (y ... ajjah, spanska provet gick väl inte jätte bra idag, men gick bättre än förra iaf så får la hoppas på de bästa! Sen kom lina o hälsade på lite i skolan, alltid kul med finbesök liksom! hahah, sen slutade vi typ .. stack hem o sen blev de ki-gympa 6-7. Kollat lite på tv oså, äntligen fått igång internet på min data weeeho!! Men så för typ 3;e gången (?!) så har jag fått den nyaste versionen av msn, som jag inte vill ha......... blir så jävla sur!! Så nu har jag suttit o letat efter den rätta msn men hittar faan inte den? laddat hem den nyaste 2 gånger o nån skit gammal en gång. Får väl försöka lyckas med o ladda hem den på svenska denna gången iaf :):) hahah, nu ska jag gå o lägga mig, goodnatt!♥  


Kommentarer
Postat av: HananiBanani

hahhhahaha vårt hjärta är klart bäst <3

2011-03-09 @ 18:47:49
Postat av: fia

såååå fijnt!!<3

2011-03-10 @ 22:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0