in the end everyone ends up alone


Idag va de då skola som vanligt .. jag o lovisa tog ledigt sista lektionen o stack in till lina i halmstad o fixa en grejj. Skulle med tåget men de missade vi ju sååklart, hahah bara såg de köra iväg precis när vi kom .. kulkul! ajjah, mamma körde oss in iaf. Sen fika vi o lite så, köpte nån äcklig latte som jag tvunget skulle dricka upp så jag mådde illa sen .. kostade ju fan 38 spänn?! hehe. jaaao , köpte strumpbyxor också (y .. sen tog vi bussen hem o nu sitter jag här o ska väl snart duscha om jag pallar, e skit trött så får väl se hur de blir med de .. hööörs imon , nattinatti!♥


Kommentarer
Postat av: Lina

haha islatte <33333333

2011-03-08 @ 23:20:41
URL: http://rightaboveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0