It's just the way it goes


Haajhaj! Kom hem från gympan för inte så längesen, har hunnit duscha bara .. är sjuuukt hungrig känner jag!!! Tror vi ska beställa kinamat eller nått , möms. Går inte så bra för mig o dedär "sluta-äta-skit-mats-förbudet" asså .. hahhah , ajjah! Idag började vi vid halv 11 eftersom vår första lektion va inställd , weeho! Sen va de lektioner som vanligt o sen stack jag hem. Hann äta lite äcklig sockerkaka , sen kom lovisa o hämtade mig så stack jag lovisa o lollo på gympa. Nu väntar jag på att sveriges värsta bilförare ska börja .. hihi , tycker de e så jävla roligt asså! Pusss♥


Kommentarer
Postat av: Lina

ÄLSKAR SKORNA.

SMSAR(!!!!!!!!) dej imon älskling TIHIHIH. hemma med din födelsedagspresent, IIIH SÅ SPÄNNANDE!!!!

2011-03-31 @ 21:27:07
URL: http://rightaboveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0