money can't buy us happiness


♥♥♥♥♥♥!!!
Sååådärja! Fyfan va jag o lovisa varit duktiga nu asså, sprang huur långt som helst typ! Blev inte så jävla trötta som vi trodde endå .. hahah, o nu har vi bestämt värsta schemat också som typ e träning varje dag + ingen skräp mat. Får la se hur de kommer gå! fast dedär med skräpmat börjar jag med imon .. mamma hade gjort hamburgare när jag kom hem så (a hahah , ae nu ska jag sätta mig ner o kolla på sveriges värsta bilförare som jag spelat in eftersom tv;n fucking e upptagen heeela tiden!! Sen går jag nog o lägger mig så vi hörs imon, natti!♥


Kommentarer
Postat av: lovisa

"Om mamma lagar något onyttigt att äta ikväll så tänker jag inte äta det!!" det börjar ju bra fia....;)

2011-03-29 @ 16:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0