no matter what I do , all I think about is you


faaaaaaan va jag vill ha sommar!!!!
E fan lika trött idag?! hahah, har nog sovit föör mycke inatt , typ 10 timmar ! Ajjah, har bara varit i skolan idag o sen varit hemma .. blev ingen träning idag för jag pallade verkligen inte, har fortfarande ont i huvvet såå.  Är själv hemma med mamma ikväll så de e jääävligt najs!! hahah, äta nått gott o kolla på tv .. inga läxor! tummen uuupp!!! Fast sen äre spanska prov på måndag som jag aldrig kommer klara, asså omg så nervös jag e inför de eller?! Fick ig på förra o jag suger verkligen på spanska, tycker de e skit tråkigt! Får la plugga hela helgen för jag ska faan klara detta! Nu ska jag kolla lite bloggar o sen upp o kolla på tv, bloggar mer sen!♥


Kommentarer
Postat av: gertrud

DU KLARAR DE!!! kämpa bara på fia!!

2011-03-01 @ 19:43:23
Postat av: Lina

saknar du din spanskabuddie från 9an eller?.... jag tror på dej sockerbiten <3

2011-03-01 @ 19:53:22
URL: http://rightaboveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0