you made me who I am, from the words you said


Chaaaacha bloggen! Sitter här med lina o bloooggar :):) HHAHA, fan va mobbade vi e, på två olika datorer också .. vi tänkte ta en liten tur ut snart kanske .. om vi pallar ! Om de inte regnar. Om de inte e för kallt. ajjah, idag hade vi sovmorgon till 11 , kom till skolan o fick reda på att vår andra lektion va inställd så hade bara en lektion .. tummen upp!! satt kvar o pluggade lite , seeeen kom lina o då stack jag, lovisa, hanan o lina ner till stan o åt kebabrulle. Gick runt lite i stan oså, sen ville lina o lovisa fika igen så hängde med dom så dom fick feta sig lite. Sen stack jag o lina hem till mig o bytade jackor eftersom snillet hade tatt på sig skinnjacka?! Gick hem till lina o hämtade lite grejjer eftersom hon ska soova här inatt, köpte lite godis på hemvägen o sen va de mat när vi kom hem till mig igen. Sen har vi typ bara suttit o snackat massa ? hahah , gött de med ! Ae nu e jag jävligt trött asså .. vi går väl o lägger oss o kollar film som vanligt typ? höhö , Naaaattinatti!♥


Kommentarer
Postat av: lina

hihihiiihi, kan vi inte gå ut nu fia??? hatar dej lite smått för bilden men aoo....

2011-03-12 @ 01:30:45
URL: http://rightaboveit.blogg.se/
Postat av: fia

jooooooh, men behoven först duvet? .....

HAHAHHA , den e bäst!!!!!

2011-03-12 @ 01:34:57
Postat av: lina

JAAPPP akuuut nu fia, fucking gå.

2011-03-12 @ 01:35:42
URL: http://rightaboveit.blogg.se/
Postat av: fia

pallar inte resa mig ... gå du först.

2011-03-12 @ 01:37:20
Postat av: lina

mjo kanske bäst jag går först... kanske spruta med lite parfym HAHAHAHHAHA

2011-03-12 @ 01:38:23
URL: http://rightaboveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0