Its got me stuck between my fantasy and what is real


Haaalloj!! ... känns tomt att inte lina sitter här jämte mig nu o bloggar asså?! hahahh , idag vaknade vi iaf vid 1 .. trodde hon hade sett fel på klockan asså, vi vaknar alltid 11 annars. Gick upp o åt frulle , sen blev de lite bråttom typ .. jag skulle iväg vid kvart över 2 o somnade med fiskbensfläta den natten så de va ju heelt åt helvete :):) platta de snabbt o sen iväg till mina kusiner som fyllde år! Efter de va de så fint väder så jag o lina gick ut o gick litee , fick tag på lovisa sen så hon hängde också med , gött!!! Kom hem igen vid 6 , åt o kolla på tv typ .. tog upp madrassen som lina sovit på o nu ska jag väl snart duscha eller nått , sen sova. Skola imon klockan 8 , fyyfan .. åsså ska vi få tbx spanska proven , kommer förstöra min dag. hahah nae, e lediga på tisdag så de e jag jäävligt glad för hihih!! Ska nog träffa lina o lovisa då så de blir skojjjsit! Ae får väl börja dra mig mot duschen , gooonatt♥


Kommentarer
Postat av: Lina

helt sjukt att man kan sakna någon så mycket även fast de bara va nån timme vi sågs fia!!!!!! du e rätt ball faktiskt

2011-03-13 @ 22:25:23
URL: http://rightaboveit.blogg.se/
Postat av: fia

vi får ses idag , måste!!!!

du e också rätt ball faktiskt lina , tänk då så balla vi måste va tsm?!

2011-03-14 @ 07:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0