It’s about damn time to live it up


Nyss kommit hem tyyp, hunnit äta o lite så .. e verkligen skit trött så tror jag ska sova lite innan gympan om de blir nått ikväll. Vi fick iaf tbx spanska proven idag, fick 0,5 poäng ifrån G .. så fucking irriterande!!!!! va iaf jävligt kul när vi slutade sen hahhah , tog hanans mobil o sa jag att jag lagt den i ens väska som hade stuckit hem -hanan fick panik , så hon fick lovisa att ringa till henne (vilket hon gjorde på låtsas) o sen stod vi o väntade på att hon skulle komma tbx till skolan med mobilen då (också på låtsas) .. så fick jag mobilen av den som hade den egentligen o skulle lägga den i hennes ficka men så hade hon stäängt den , så skulle lägga den i luvan men så gick inte de lika bra ...... hahhah hennes min asså gud som hon ville strypa mig. kul!!:):) ae nu kom mamma hem o jag har precis varit i köket så måste städa , hörs kanske senare puusss♥


Kommentarer
Postat av: Lina

störda....

2011-03-14 @ 19:29:22
URL: http://rightaboveit.blogg.se/
Postat av: hananiiii

säger en sak, det var inte kul ......

2011-03-15 @ 14:58:05
Postat av: lovisa

det va sjukkkkkt bra gjort!! fast slutat va ju ganska fail fia, HAHAH <3

2011-03-15 @ 19:53:13
Postat av: fia

bara för du gick på de hanan HAHAHAH

slutet va bäst ................

2011-03-15 @ 19:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0