what goes around comes around


Nuuu ska jag snart gå o lägga mig, e svintrött även fast vi hade sovmorgon + att jag somnade nån timme innan hehe. Har nyss duschat o försökt ladda ner msn till min andra data men de skeeet sig ju totalt för jag blir så jävla förbannnad eftersom internet lägger av hela tiden:)! Skolan va .. hade typ ingen lektion? en. Kom till skolan o fick reda på att vår lärare inte va där så satt o skrev av en no-läxa , sen stack jag lovisa o hanan ner o fikade på cecilias (stammisar asså?!) lina kom också dit seen! Efter de gick jag o hanan tbx till skolan igen o hade geografi o musik , sen sluuutade vi! Stack hem o sen hängde jag med mamma till maxi lite snabbt o sen somnade jag i sängen (y ajjah , nu måste jag göra spanska läxan o sen ska jag väl sooova .. naaattinatti♥


Kommentarer
Postat av: Lina

kul dag!!

2011-03-16 @ 23:05:52
URL: http://rightaboveit.blogg.se/
Postat av: fia

AHHAHA ... mm toppendag!

2011-03-17 @ 07:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0