put your troubles aside and start living


hahhah har iiinga bilder på denna datan asså, men hittade denna iaf!!
jag o lollo i små groooodorna♥
 

Heejsansvejsan! Idag har de väl varit en helt vanlig dag typ? Fick reda på att jag skulle göra omprov den 11;e i samhällskunskap (y kommer inte ihåg ett skit från de provet menmen. Sen vare "hatt-dagen" idag, jätterooowlit. Gick till halv 4 , kom hem o åt .. sen somnade jag som vanligt :):) man känner sig fan helt lost när man somnat o sen vaknar upp nån timme senare?! hahahh.. har hunnit duscha o lite så nu iaf , sitter o kollar tv o ska nog snart göra en engelska läxa som vi har tills imon om jag pallar , känner bara för o gå o lägga mig igen .. hahhah så jävla slö! Men vi hörs imon eller nått, nattinatti♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0