some things will never change


Såådärja , har nyss städat lite i rummet .. ska snart packa ner lite grejoor som jag behöver ha med till pappa, ska sova där inatt! Tar nog med lite läxor så jag har nått o göra typ?! hah .. han har nyss kommit hem från Canada o han skulle köpa lite converse o en canada goose jacka till mig iihihii så får väl se om de passar !
Skolan har varit som vanligt, fast endå jävligt kul.. hahhah, jag o hanan har typ skrattat hela dan, hon e så jävla rolig asså!♥ Sen satt vi kvar o pluggade lite no efter vi slutat o sen stack vi heem! Kokade lite nudlar o nu sitter jag här o borde nog börja packa .. imon ska jag klippa o slinga håret, ska bli såååå jävla skönt o bli av med de asså!!! en bit iaf .. hah, vill klippa av en bit men vet att när jag väl sitter där så kommer jag inte våga. E skit nervös ?! Speciellt att dom ska slinga också, förra gången skulle jag o Ballen testa färga de sjäälva - jag gick inte till skolan på 2 dagar HAHAH! fyyfan som de såg ut asså :)) Ae nu kommer pappa om en kvart, även fast han brukar va minst en timme försenad så .. byyye♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA OMG! vilken dag asså, sjukt rolig<3<3!! det bästa va nog agent 007/008 HAHAHAHAH! omg fiaaaaaaaaaaa vilken bild på oss 2 meee likeee <3

2011-03-18 @ 17:39:51
Postat av: Hanaaaaaan

HAHAHAHA OMG! vilken dag asså, sjukt rolig;D det bÃsta va nog agent 007/008 HAHAHAHAH! omg fiaaaaaaaaaaa vilken bild pà oss 2 melikeeee<3

2011-03-18 @ 17:40:54
Postat av: tina

hej har dagens blog i min blogg:D

var gärna med :D

2011-03-18 @ 18:03:46
URL: http://tinisen.blogg.se/
Postat av: Lina

HAHAH asså du o hanani e fan sjuuuka!!! men de e därföör jag gillar eer hihiih. Vi ses imorgon fia!!! <3<3<3

2011-03-18 @ 18:08:18
URL: http://rightaboveit.blogg.se/
Postat av: lovisa

allt bra?:D

2011-03-18 @ 18:49:06
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0