våra brister gör oss till människor


Sheeeet nu va de ett tag sen jag uppdaterade asså .. har inte pallat! hehe. Ajjah , sov hos pappa hela helgen så i fredes umgicks jag bara med dom typ, kolla tv o lite såå.
Sen på lördagen klippte o slingade jag håret klockan fucking 9 på morgonen (y Klippte av mer än 1dm så de känns jävlit kort nu , färgen blev jag väl sådär nöjd med .. menmen:) Efter de stack jag hem till mormor, sen träffade jag lina nån kvart senare vid roffes .. vi gick till bibblan o satte oss o snacka liita! Sen kom lovisa så gick vi till roffes o käka pommes, mums. Sen gick jag o lina hem till henne o baka kladdkaka, sen stack jag till pappa så kom de lite gäster dit .. åt oså , sen mötte jag lina för hon skulle sova hos maaaj! Vi spelade lite wii (aaaasroligt spel) .. sen ville vi ha sovmorgon nästa dag så vi höll på o skulle hänga upp lite grejer för fönstrerna .. gick kaaaanon!! Somnade som stooockar heheh.
Sen sov vi kanske till 10 eller nått på söndagen , somnade om till 12 o sen gick vi ner o tog lite frullee .. knäckebröd e jävlit gott asså! Sen gjorde vi chokladbollar .. o sen makaroner , fan gjorde vi sen ?! Försökte fixa skjuts hem typ , mormor kom o hämtade vid 5 iaf. Sen kom jag på att jag inte hade några nycklar in , så fick sitta snällt o vänta utanför dörren :):)
O nu äre mååååndag , varit i skolan som vanligt o sen blev de lite kii gympa på kvällen! Ätit o duschat , ska nog snart sova asså .. e skiiit trött! Fan va långt detta inlägget blev då .. hahaha , Vi hörs imorron , gonatt♥


Kommentarer
Postat av: Lina

fia de va SKIT tråkigt de spelet fyfan!!! dock var vår superidé jetterooowlig!!!1

2011-03-21 @ 22:47:48
URL: http://rightaboveit.blogg.se/
Postat av: fia

bara för du sööööög fett lina!!!!

HAHAHA "fyyyyfan va varmt de e" "ah men vi kan INTE öppna fönsterna"

2011-03-22 @ 09:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0