you never miss a good thing 'til it's gone


HAHA! körde på laholms-hatten idag........ ♥
Haallojsan!! Idag vare skola som vanligt , inget nytt typ .. eller jag lärde mig spela mitt instrument på musiken!! :):) lärde mig på en lektion. sånt geni. hihih , blev bas iaf! Sen hem o plugga som vanligt typ, får fan göra de varje dag nu? Blev klar med inlämnings-arbetet o sen plugga jag o hanan lite på ett annat arbete som ska va klart imon! gick skiiiiit bra:D hahah , har typ bara pluggat sen jag kom hem så finns inte så mycke o säga .. har duschat nu precis iaf, har spanska läxa tills imon också så den får jag väl göra också .. senare! Nu ska jag gå upp o kolla på tv o käka glaaass mumselimums. Vi hörs imon , goonatt!♥


Kommentarer
Postat av: Lina

sexiga girls.

2011-03-23 @ 21:39:58
URL: http://rightaboveit.blogg.se/
Postat av: Hanaaaaan

hahahahahhahahaha omg såååååååååå rolig dag asså<3 vår speciella hattdag HAHAHAHHA (A)

2011-03-23 @ 22:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0