who's gonna save the world tonight

aaaomen , nu va de ett tag sen jag uppdaterade .. hahah har inte pallat ! Igår stack jag o tjejooorna till lovisa o fixade oss lite o så, sen vidare till phille vid 9 där de va förfest , sen stack vi till madison vid halv 11 kanske .. blev jävligt rolit även fast de inte va såå värst mycke folk typ , hahha alltid roligt med dom! Sov till halv 9 då mamma kom in o väckte mig med frukost på sängen (får inte änns de på min födelsedag så vettefan asså)..... åt den iaf sen somnade jag om till typ 1 , gick upp o kolla lite tv oså .. sen gick jag ner igen o kolla på karlsson på taket 2ggr. Va sjukt längesen jag såg den asså, men fan va rolig han e hahah!! Sen pallade jag inte sitta hemma längre så jag o ballen stack ner till stan o köpte pizza o åt den hemma hos mormor! Kom nyss hem därifrån o nu ska jag ut o gå lite med lina så får vi se om vi kan få med lovisa också .. hon e nog lite trött idag :):) hahah stackare! Nu ska jag ut o möta lina, får lägga upp nån bild sen för pallar inte leta nu (a Nattinatti♥


Kommentarer
Postat av: Lina

spontan utgång dudeeeeeeeeee!!!!!!

2011-03-27 @ 03:12:01
URL: http://rightaboveit.blogg.se/
Postat av: fia

NEJNEJ HELT ENLIGT PLANERNA!!

2011-03-27 @ 12:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0