Lately I've Been Stuck Imaginin'


Tjooosan! Igår stack jag o lina till lollo där de va lite folk , kom hem vid halv 1 kanske .. sen idag vaknade jag vid halv 11 , tänkte "yes, fan va bra att jag vakna så tidigt!" men sen va de ju de med att ställa fram klockan 1h också :):) hahah ajjah, idag har jag inte gjort nånting heller typ .. kollat på tv o suttit vid datan men de e jävligt skönt de också! hehe. Vid 5 gick jag o mötte lina , sen va vi ute o gick lite , satte oss vid skolan o lyssna på musik o snackade .. seen kom lovisa så snackade vi lite tiiiill hahhah o sen stack vi hem typ! Va kallt som faan ute .. sen duschade jag o åt lite o nu sitter jag här o kollar på tv:) Imon ska vi skriva nån uppsats i engelska i 3 timmar klockan 8 på morgonen .. wiho! Får nog gå o lägga mig tidigt ikväll trorja.. haha , hörs imon nattiii♥


Kommentarer
Postat av: Lina

ursäkta med mötte mej? jo tjena du gick typ 20m medans jag gick typ 1km..................

2011-03-27 @ 22:32:52
URL: http://rightaboveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0