'cause the look in your eyes is killing me


idag skulle jag o lovisa bygga kort-hus ........ de sket sig efter sista bilden.

Haaallow , idag har varit en ganska chillig dag .. gick upp vid 6 för att va säkert att jag inte kom försent till uppsats-skrivningen i engelska , men bara för jag e en sån jävla tidsoptimist så fick jag endå springa som vanligt. Satt o skrev i typ 2 timmar eller nått, sen väntade jag o lovisa på hanan i typ 1 timme o sen gick vi o åt. Hade typ 2 timmars rast så de blev en del skipbo-spelande :):)! Sen hade vi bara samhälle o svenska , sen slutade viii! hihi. 
Nu ska jag göra mig iordning för o sticka ut o springa med lovisa .. vi kommer dö! hahah jag har inte varit ute o sprungit sen jag slutade på fotboll o de e kanske 2 år sen eller nått .. men nån gång ska man väl börja! heheh hörs senare , pusss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0