det som kommer upp kommer ner och sen tillbaka


Har typ försökt få igång internet på min data i en timme nu men de vill faan inte starta!! Så jag sitter på mammas data nu för på den funkade de tyydligen .. kom hem från gympan för inte så länge sen, blev bara jag o lovisa idag men de e ju kul de med ;);) hahah , sitter o kollar massa bilder på mammas data från när vi va i Nice, som jag längtar tbx eller, vill utomlands så man slipper frysa hela fuucking tiden o bli brun!! Ae nu ska jag kolla sveriges värsta bilförare o sen debatt för där e ju bloggarna med ikväll (y hahah , hörs kanske senare!♥


Kommentarer
Postat av: Lina

min fina sockerbit hihi

2011-03-03 @ 21:40:40
URL: http://rightaboveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0