you're fuckin' perfect to me!


Hallojsaan! Gjorde två inlägg igår men dom kom aldrig upp!? ajjah, skit samma dom kom nu iaf. idag började vi 09.40 men när jag o hananii va utanför skolan fick vi reda på att den blivit inställd .. lollo kom cyklandes o hade vaknat för en kvart sen haha!! Vi stannade kvar i skolan iaf o gjorde klart en engelska uppgift o sen va de lektioner som vanligt .. eller ah, hade teori på idrotten o sen på musiken kom vår lärare så sent att de inte va lönt o börja . Hade jävligt kul under tiden vi väntade iaf så klagar inte , hihi. Stack hem o somna i soffan .. vakna o va sugen på sockerkaka så de gjorde jag! :):) Trodde inte man kunde misslyckas med en sån men jodå ......! Sen åkte jag med mamma till maxi , duscha o lite så .. nu ska jag upp o ta mig nåt o äta som jag kan ha medans jag pluuggar, blir lita spaanish! e jävligt trött redan asså .. haha , hörs imon eller nåått nattiii♥


Kommentarer
Postat av: Lina

HAHAHAHHAHAAH nu skrattar jag. hur fan misslyckades du??

2011-03-30 @ 22:10:18
URL: http://rightaboveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0