do it like a brother, do it like a dude


Igår vakna jag då upp jämte ballen som sov över hos mig, hahah vi fixade oss på morgonen o sen körde vi hem henne när jag endå skulle till tågstationen, sen inom o hämta lina, köpa biljetter o sen springa över på andra sidan .. men fick såklart endå vänta i mer än en timme på tåget!!!! fast de va ju såå jävla gött väder så hade nästan kunnat sitta där lite till asså hahah! Sen trippa vi runt lite i halmstad, tog med donken-mat o satte oss vid dom finfina svanarna.. blev lite stess på slutet eftersom affärerna stängde tidigt, men fick nått köpt iaf! Kan ju inte komma hem tomhänt liksom ...... 
Idag har jag inte gjort så mycke , varit nere i stan o lämnat en present till min mormor som fyllde år igår , o pluggat som faaaan!! Men kan inte mer för de .. så nu måste jag plugga igen innan jag ska kolla på solsidan o wallander som börjar vid 8 .. efter de ska jag soova! Så vi hörs väl imon, nattinatti!♥


Kommentarer
Postat av: Lina

finfina fiiijaaah!! <3

2011-03-06 @ 19:11:32
URL: http://rightaboveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0