when they push you down, you got to get back up


tjooolahopp! idag vaknade jag kvart över 12 , fan va skönt o sooova asså!! hahahh, vaknade av att hanan undrade om vi skulle "luncha" :):) mmmhm, business typ hahhah!! Josse o lovisa hängde också med , fick fixa mig på en halvtimme som gick sådär o sen satt vi väl där till 3 kanske? Efter de stack jag o lovisa o köpte godis o sen till bibblan för o plugga litaaa!! Fick gjort de vi skulle, sen satt vi o snackade nån timme o sen stack vi hem, va jävligt skönt o bara sitta där asså .. solen typ stekte genom fönstret! Vi hade tänkt sticka ut o springa lite sen på kvällen, men jag stack hem till mormor efter vi pluggat o somnade där .. heh så blev inget med de! ae nu ska jag duscha , kolla tv o sen sova! nattii ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0