put your troubles aside and start living


världens finaaaste!!!

Helvete va längesen de va jag blogga nu, typ 2 veckor sen?! Har haft mycke plugg och bara inte pallat .. hehe. Förra helgen va riktigt rolig iaf, på fredan blev de att vi fixa förfest hos lovisa i sista sekund typ , o sen fick vi med oss allihop till madison! Va inte så mycke folk men de blev grymt kul endå!
Nästa dag va de valborg, jag o lovisa stack till lina typ vid 4 o fixa oss, sen kom emilia o då tog vi lite bilder osåå.. sen vid 8 stack vi till vigge där de va massa trevligt folk o stannade där till halv 3 kanske? Riktigt kul va de, har fan världens bästa vänner asså!
På söndan va jag hemma hela dan typ, skrev klart en uppsats va nog de enda jag gjorde.. haha! Har haft ont i halsen, ont i huvvet och näsan bara rinner i flera dagar nu .. e aldrig sjuk annars så blir fan irriterad!! hahah , gick till skolan både måndan o tisdan , tror dock jag hade feber på tisdan o idag stanna jag hemma! hihi , då äre ganska skönt o va sjuk endå .. nu sitter jag bara o glor mtv, har nyss fått alla bilder från valborg o madison av lina , mycke fina! heh.. får visa sen. hörs kanske senare, pusss!


Kommentarer
Postat av: laajn

världens bästa trio!!!!! och alla bilder va skitfula fia, iaf dom jag va med på!:))))))))

2011-05-04 @ 14:19:04
URL: http://rightaboveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0